czwartek, 16 sierpnia 2012

Mojej.

zabierz mnie na spacer, na piwo, na fajkę, na koncert, na rozmowę, na film, na zawsze. przyjdź i spakuj wszystkie Listy ze Specjalnego Pudełka, mój skarb najdroższy. zabierz mnie nagą, bez własności, u b e z w ł a s n o w o l n i o n ą. bo Twoja wola niech się dzieje, a Twoje szczęście się liczy. skoczyć w wodę potrafiłaś, skocz więc do mnie i zostań, porwij, ucieknij ze mną na ramieniu. przyjdź, bo słaba bez Ciebie jestem i siły nie mam na życie, oddychanie, tylko płakać mi wolno. jeśli każda łza świadczy o mojej Miłości do Ciebie, jest ona nieśmiertelna. przyjdź, przybiegnij, Najdroższa. a potem pocałuj mnie, obejmij i nie puszczaj na wieczność.
dla Ciebie zmienię swoje życie, tylko dla Ciebie to zrobię i z Tej Miłości Największej Do Ciebie.

46 komentarzy:

  1. Ten wpis jest dedykowany pewnej kobiecie, dobrze czytam? Piszesz też, że bez niej jesteś słaba, nie masz sił na życie, więc to musi być niezwykle ważna osoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza jest :)

      Usuń
    2. Dobrze, że masz przy sobie taką właśnie osobę. Możesz z nią właściwie wszystko i czujesz, że żyjesz.

      Usuń
    3. A Ty masz taką osobę?

      Usuń
    4. Niestety nie. Mam koleżanki, ale to tylko koleżanki na kawę do pogadania. Czuję, że żadnej z nich nie mogę powiedzieć wszystkiego, oddać się.

      Usuń
    5. Życzę Ci, żebyś znalazła jeszcze taką bratnią duszę:)

      Usuń
  2. Miłość jest piękna. Jeśli trafi się na dobrą osobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjaźń, Miłość... Jak zwał tak zwał, dla mnie to nie ma różnicy jak my to nazywamy, co między nami jest:)

      Usuń
    2. Świetnie jest mieć kogoś takiego.

      Usuń
    3. Świetnie, tylko od dwóch tygodni już nie na wyciągnięcie ręki...

      Usuń
    4. Czasem warto zrobić lekką przerwę.

      Usuń
    5. Ale to tak na stałe;(

      Usuń
  3. A nie myślałaś o tym, by swoje życie zmienić... dla samej siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt bardzo straciłam ostatnio na poczuciu wartości. Chociaż dla Niej = dla mnie. Bo dla mnie już nie ma czegoś takiego jak "Ja" i "Ona". Jesteśmy po prostu My, nierozłączne, mimo że teraz na odległość :)

      Usuń
    2. To wspaniałe, że tak na to patrzysz :) A co do poczucia wartości, wierzę, że jeszcze wróci do Ciebie :***

      Usuń
    3. Podjęłam kilka decyzji, więc pewnie tak:**

      Usuń
  4. Najlepsza przyjaciółka? Cenny skarb...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najcenniejszy <3
      Masz taki Skarb?

      Usuń
    2. Mam przyjaciela. Co do przyjaciółek, to przestałam ufać kobietom. Kiedy kobieta dogaduje się z kobietą to szczerze je podziwiam :) Szczerze mówiąc uważam, że do przyjaźni trzeba dorosnąć. Obie strony. A ja chyba nie dojrzałam do przyjaźni z kobietami, bo zawsze, po każdej znajomości słyszę obgadywanie, którego ja słuchać nie mogę. Dlatego wolę swojego M., najlepszego kolegę. ;)

      Usuń
    3. Też tak kiedyś miałam. I chyba rzeczywiście trzeba dorosnąć, ale gdy ta damska przyjaźń staje się dojrzała (moja ma już 4 lata całe :)) jest najwspanialsza. Bo jednak jest różnica między facetem, a kobietą i sposobem porozumiewania się.

      Usuń
  5. Jeśli chcesz nawiązać współpracę z jakąś firmą napisz do nich maila :D

    OdpowiedzUsuń
  6. brak mi takiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie jest mieć taką osobę. Wiesz, że ktoś zawsze jest i będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostrzana przyjaźń?
    Tylko pozazdrościć:*

    OdpowiedzUsuń
  9. No to jeśli On czuje się ze mną tak jak ja z Nią to współczuję. Bardzo Ci współczuję. Chyba bardziej niż sama sobie. BARDZIEJ.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęsknię za takimi relacjami, nawet nie wiesz jak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie piszesz o Prawdziwej Przyjaźni! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjaźń, cóż byśmy bez niej poczęli?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja do swojej Roki, Ty do swojej xD

    OdpowiedzUsuń