niedziela, 12 sierpnia 2012

wejdź tu.

wejdź tu z całych sił, wejdź bo skonam. ciche wzgórza, uchylone okna, płatek róży gdzieś pośrodku. wejdź tu, nim wody wyschną, póki wilgoć zdobi płatki róż. wejdź, gdy nabrzmiałe liście wołają o spojrzenie, o dotyk mały. cieniutka ścieżka doprowadzi cię do końca. tylko wejdź nie każ prosić. wzniesienia i doliny, każdy centymetr kusi zapachem. nie oglądaj się za siebie, nie dbaj o miejsce, ani o czas. wejdź i wchodź nieustannie tutaj, z każdym razem więcej sił wkładaj. albo zostań na zawsze i zatop się we mnie.

72 komentarze:

  1. albo ja jestem zboczona albo mi zawiało erotyzmem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem bardziej zboczona, nie martw się :)

      Usuń
    2. a więc dobrze czytam :d mrrrrrrrrrr :D

      nie wiem czy bardziej, ale ogólnie zboczona to ja jestem. konkretnie zboczona.

      Usuń
    3. dooooobrze, kochana :D

      w słowach, czy czynach?

      Usuń
    4. mrrrrrrr tygrysie :D

      bardziej w słowach, w podtekstach :D chociaż czasem mam delikatne, DELIKATNE! odchyły i złapię kogoś za dupę :D

      Usuń
    5. oj jestem chyba trochę takim tygryskiem :D

      też lubię podteksty, aluzje, ostre słowa. uwielbiam męskie tyłki! <3 kobiece też :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak jak lubię najbardziej!

      Usuń
    2. Ja też. A nawiązując do mojej ostatniej botki i do Twojej obecnie to skojarzył mi się utwór Peji :p Znasz "Boginię seksu"?

      Usuń
    3. Heheh :D Oczywiście, że znam :D Lubię.

      Usuń
  3. a ja tu czuję po prostu ogromną tęsknotę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne tęsknoty bywają; za ciepłem, dotykiem, bliskością, połączeniem...

      Usuń
    2. tak sobie myślę i tak... pragnienie jest ogromną tęsknotą za czyimś ciałem, za dotykiem mocnym i zdecydowanym, za maksymalnym zbliżeniem ciał i dusz poniekąd

      Usuń
    3. racja, racja. hm, nigdy tak nikogo nie pragnęłam.

      Usuń
    4. z wiekiem Ci przyjdą pragnienia :P

      Usuń
  4. Czuję erotyzm, chyba, że mylą mnie moje przekonania, aczkolwiek rzadko się mylę. Hmm.. wydaje mi się, że wiążesz ten opis z jakimś mężczyzną, inaczej nie byłby nasączony seksualnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kobiecie też mógłby być nasączony seksualnością :)
      Aczkolwiek masz rację, chodzi o faceta...

      Usuń
    2. Zgadza się. O kobiecie i mężczyźnie. A akt miłosny można ukazać w bardzo poetycki sposób.

      Usuń
    3. Niektórzy lubią ten poetycki sposób, sam akt lubią mieć poetycki. Inni wolą ostrzej, bez zbędnego biadolenia o miłości.

      Usuń
    4. Szczerze, to nawet nie zastanawiałam się nad tym, jak to wygląda u mnie. Sprawy seksu uważam na razie za zamknięte.
      Uważam jednak, że seks powinien mieć jakieś magiczne odzwierciedlenie, a takie ostre jednorazowe przeżycie to hmm.. nie widzę tego.

      Usuń
    5. Myślisz jak większość kobiet, one traktują te sprawy bardzo poważnie i podchodzą emocjonalnie :)
      Ale nie wszystkie.. :P

      Usuń
    6. Napisałaś ,,Ale nie wszystkie... :P'' z takim humorkiem, więc myślę, że miałaś na myśli siebie, czyż nie?

      Usuń
    7. Jestem różna. Nie da się tego zaszufladkować i nazwać.

      Usuń
    8. Ja także jestem różna i myślę, że to sprawa ciągle zmieniającego się nastroju, światopoglądu. Ludzie dostosowuję się na podstawie tego, co obserwują i także zmieniają się.

      Usuń
    9. U mnie nie chodzi o nastrój. Pogubiłam się w sobie i wciąż się odnajduję, czasami marzę o romantycznych uniesieniach przy świecach z ukochaną osobą, innym razem o przygodzie w windzie z przystojnym, o wiele starszym znajomym :P

      Usuń
    10. Kobieta zmienną jest, jak mówi stara anegdotka. Poza tym masz rację, czasami zmieniamy decyzję, zależne to jest od sytuacji, w której się znajdujemy.

      Usuń
    11. I zależnie od tego, kogo dotyczy dana sytuacja. Ze swoim chłopakiem każdy wolałby mieć romantyczne chwile, a z kolesiem który nas kręci - niekoniecznie.

      Usuń
    12. Nie miałam nigdy takiego odczucia, że ktoś mnie kręci, a ktoś jest mi bliski. Dla mnie chłopak jest po prostu chłopakiem, jedynym.

      Usuń
    13. Zależy od charakteru, temperamentu :) Różnimy się chyba.

      Usuń
    14. To już kwestia tego, w jaki sposób podchodzimy do życia, ale myślę, że jeśli chodzi o charakter, to mój jest raczej spokojny.

      Usuń
    15. Właśnie o tę różnicę mi chodzi. Mój niespokojny bardzo...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba.
      Gdyby tak namiętnie jeszcze było tutaj, teraz... Ech:)

      Usuń
    2. Zakochana jest wśród nas? :)

      Usuń
    3. Nie mów, że w dwóch szczęśliwcach naraz :D

      Usuń
    4. szczęśliwcach? chyba nieszczęśliwcach...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. jest on. mam ciągle okazje spędzać z nim noce, ale nawet w dzień go do siebie nie wpuszczam. nie chcę.
      czekam na niego. (niestety nie, nie na Mojego). tego o 8 lat starszego.

      Usuń
    2. czyli nadal jesteś w punkcie wyjścia kochana, to musi być dla Ciebie cholernie ciężkie.

      Usuń
    3. no wlasnie, to jest ciezkie... w chuj

      Usuń
  7. wiem, że nie jest doskonała, bo nic nie jest takie. ale jej chyba to potrzebne...

    OdpowiedzUsuń
  8. namiętność Cię przesyca ;)
    a najpiękniej idzie to poczuć gdy w splecionych ciałach są również splecione serca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpiękniej, ale czasami czujesz rozdarcie.. w sercu właśnie.

      Usuń
  9. Mocno erotycznie... Chyba pierwszy raz odkąd Cię czytam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś tak było :)
      Choćby tu, troszeczkę: http://never-reget.blogspot.com/2012/08/w-czterech-scianach.html
      :)

      To źle?

      Usuń
    2. Nie źle, tylko inaczej. :P

      Ano fakt, dzisiaj czytałam ten post, ale to już po zamieszczeniu pierwszego komentarza :-)

      Usuń
  10. wpadłaś w erotyczny nastrój :-) ten post to taki przed- czy pospotkaniowy? :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś niesamowita...
    nie no muszę to przeczytać jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dooooooooooooooooobrym! :D namiętność tutaj.

      Usuń
    2. szkoda, że tutaj nie mogę kliknąć 'lubię to' :P

      Usuń
    3. nie zawsze taka dobra jest

      Usuń