poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Pociski są pięknem rozpalonego nieba.

Szybkie spojrzenie w lustro. Idealnie. Krótka czerwona sukienka opinająca opalone, szczupłe ciało. Długie czarne włosy do pasa i krwistoczerwone usta. Uśmiech. Lubię siebie, myśli. Inni też ją lubią, każdy lubi patrzeć na zadbane, piękne kobiety. Wychodzi. Stukot obcasów słychać na całej klatce. Otwiera się winda. Na oko trzydziestoletni mężczyzna rzuca jej badawcze spojrzenie. Uśmiecha się, nie wysiada. Ona pewnym krokiem wchodzi do środka, naciska "0". Kierunek parter. Mężczyzna jeszcze chwilę się waha, po czym zaczyna rozmowę. W końcu ośmiela się zapytać o numer, przecież nie na darmo zjechał znowu na dół. Ona obdarza go pobłażliwym uśmiechem, po czym odchodzi. Zostaje po niej tylko stukot dwunastu centymetrowych obcasów. Idzie dalej pewnym krokiem, słyszy gwizdanie za plecami. Ktoś na nią trąbi, ktoś się zatrzymuje, może podwieźć? Pójdę sama. Wsiada w ten sam autobus co zawsze, przyciąga wiele spojrzeń. Ostatni przystanek, wysiada. Idzie jeszcze trochę zaludnioną ulicą, po czym dochodzi do miejsca, gdzie nie ma o tej porze nikogo. Ściąga buty, idzie dalej boso. Siada na krawężniku, sukienka jej się brudzi, chyba się rozdarła. I chuj. Jeszcze ratuje się papierosem, czuje wibrację telefonu. Spogląda na wyświetlacz - moje Kochanie. Kryje twarz w dłoniach. Pozwól, że opowiem Ci o kobiecie, która żyje, chociaż nie jest pewna, czy potrafi oddychać.

12 komentarzy:

  1. ta kobieta igra z ogniem, za niedługo potrzebny jej będzie respirator. musi nauczyć się normalnie oddychać, nabrać w płuca świeżego powietrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może za bardzo się przejmuje tym, kim jest
      kiedyś żyła bez zasad i było jej dobrze

      Usuń
    2. życie bez zasad musi mieć kiedyś swój kres

      Usuń
    3. wiem, wiem, wiem! każdy mi o tym powtarza, ja to wiem

      i kurwa nic mi z tego, że WIEM

      Usuń
    4. przydałby Ci się drink i wygadanie się,
      a wiedza do niczego się czasem nie przydaje - musisz poczuć, że to JUŻ dość i wtedy Ci się uda to przezwyciężyć.

      Usuń
    5. zdecydowanie. drink i wygadanie się, taaaak...
      dajcie mi drinka. ;>

      Usuń
    6. jak tylko będę w krakowie to dam ci znać :*

      Usuń
    7. bede na Ciebie czekac :*

      Usuń
  2. a ja tylko napiszę - zazdroszczę jej figury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam, że takie kobiety mają wszystko i są szczęśliwe... Myliłam się.

    Zrobiłaś mi smaka na papierosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieć wszystko cholernie męczy, bo jest nadmiar i ciężko wybrać

      palisz? :D

      Usuń