środa, 15 sierpnia 2012

uwielbiam.

uwielbiam twoje usta, zbyt szybkie pocałunki, dotyk śmiały z wyczuciem i kłamstwa twoje lubię. i gdy mówisz, że myślałeś, choć    n i e   m y ś l a ł e ś    pewnie wcale. i gdy mówisz mi dobranoc, a to czasu na mnie nie masz. i gdy szepczesz słodkie igraszki do ucha i gdy namiętnością opętany oddychasz szybciej, a potem stajesz się czuły i potulny jak baranek. i uwielbiam śmiech twój jedyny i gdy mnie rozbawiasz i gdy na nogę narzekasz. i uwielbiam cię mieć, choć nigdy mój nie będziesz. i płakać za tobą uwielbiam, gdy opętana zapachem kłamstwa zasypiam
na poduszce
sama

56 komentarzy:

  1. Chciałabym być znów całowana :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas to lubi.

      Usuń
    2. ja prdl ona zawsze daje takie intelignetne komentarze ';p'

      Usuń
    3. a Ty się nigdy nie podpisujesz. co jest gorsze?

      Usuń
    4. xyz. Uważaj na tego Anonima, bo to chory człowiek!

      Usuń
    5. nie mam pojęcia kto to jest, ale po czytaniu jego coraz to nowszych komentarzy coraz bardziej się niepokoję.

      Usuń
    6. ja też nie wiem, a u mnie powoduje zachwianie opini :/ Ale zawsze można wziąć znajomego i sprawdzić jego ip. Zobaczymy jak to będzie.

      Usuń
    7. u Ciebie też komentuje?

      Usuń
    8. Zostawił u mnie tylko jeden komentarz, ale u innych robi mi siarę. Ale są tacy co w jego słowa nie wierzą i na bank to jedna i ta sama osoba.

      Usuń

  2. Dzień dobry,
    wspaniałością już jest jego rozpoczęcie, bo z Tobą Jedyne i Najpiękniejsze Zjawisko Moje.
    Znowu przepięknie opisujesz.
    Kusisz jak kobieta, mobilizujesz, ale tak do końca, to chyba nie jest fer, wobec mnie. To Twoje dystansowanie się mnie zniechęca, ba (czuję sie jak durny facet, któremu oczy zarosły jajami)
    Czyżbyśmy mieli jednak różne cele?
    Uważasz, że bez wstępnych fantazji erotycznych nie mam, nie mamy szans ? pozwól zostawić mi moją seksualną sferę w takim dziewiczym stanie, niezapominając, że to ja jestem kobietą
    To ja uwielbiam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niebezpieczne tak uwielbiać Przeklętą. I wąż w raju kusił i jak to się skończyło?

      Usuń
  3. Aż łzy napłynęły mi do oczu bo zdałam sobie sprawę, że jestem w takiej samej sytuacji. Świetnie to opisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. smutno tak samemu zasypiać. a w głowie być we dwójkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie będzie nigdy Twój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest mi pisany, zbyt daleko, zbyt dużo, zbyt mało nas w 'nas'

      Usuń
    2. znowu coś chrzanisz - kłamstwa te najsłodsze to tylko z Twojej strony, mówią, że oceniamy innych wg siebie

      mam nadzieje, że to znowu Twoja kokieteria, bo wyżej Cię oceniam

      Usuń
    3. ocena kogoś, kogo się nie zna nigdy nie będzie adekwatna do tego, jak jest

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Często bolą. Jak to z kłamstwami.

      Usuń
    2. to nawet ból nie jest

      Usuń
    3. smutek. smutek, że istnieją tacy jak ja.

      Usuń
    4. z łatwością przychodzi im kłamanie, by osiągnąć swoje cele, przyjemność

      Usuń
    5. Im częściej się kłamie - później jest łatwiej. Można w ułamku sekundy wymyślać scenariusz kłamstw.

      Usuń
  7. Czujesz się samotna, zgadłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samotność i tęsknota mają jakiś złoty środek.

      Usuń
    2. być może mają, nie wiem

      Usuń
    3. Warto spojrzeć na to z tej perspektywy, że jednak jesteś samotna i tęsknisz, a tęsknisz, bo jesteś samotna.

      Usuń
    4. u mnie to działa tak, że wcale samotna nie jestem. w tłumie ludzi tęsknotę odczuwam najbardziej

      Usuń
    5. Mimo tego, że otaczają Cię ludzie, czujesz, że wszyscy są Ci obcy, obojętni, a Ty nie masz się do kogo odezwać?

      Usuń
  8. Tak blisko, a jednocześnie tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak z tymi związkami? Jest jeden czy dwa?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tego ostatniego słowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, choć coraz częściej mi towarzyszy

      Usuń
  11. zawsze można inaczej : mam o Tobie większe mniemanie albo myślę o tobie prawie zawsze bardzo pozytywnie ... :) ehmm nie umiem tak jak Ty rozpisywać się.............. jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeden związek to kumpelstwo/przyjaźnią to nie wiem czy można już nazwać, a drugi ten ważniejszy to największa miołość jest jak narazie...... dopiąć taki czworokąt to wielka sztuuka.
    wiesz mnie nie obchodzi z kim się kumplujesz, tak jak Ciebie może interesować z kim ja się zadaję, ale nie musi
    widać nic ciekawego nie przebrniemy dalej sami, bo podobno ja nie umiem się przyjaźnić, a TY? czego Ty nie umiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj sześciokąty powstają czasami

      być nie umiem.

      Usuń
  13. Ja umiem Cię kochać do utraty tego co najważniejsze, a jeśli Ty potrafisz mnie, to czego chcieć więcej ? Powiedz ?

    OdpowiedzUsuń
  14. pulsujące kłamstwo w krwiobiegach.. cicho i niewinnie zatruwa. zwłaszcza kiedy roztapiamy się w przyjemności w nim.
    może pora zacząć nowy rozdział? poszukać innego powietrza? mniej toksycznego.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie umiem kłamać na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, chociaż ostatnio wychodzi mi to lepiej, niż kiedykolwiek

      Usuń
  16. Balansujesz na granicy pomiędzy namiętnością, a miłością..
    która i tak jest przelotna.

    Przykro mi, że nie możesz być szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego on nigdy nie będzie Twój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odległość serc, mieszkań, życia mojego i jego, wieku, wszystkiego

      Usuń
  18. nie prdl xyz, tylko po to, aby obudzić we mnie cokolwiek z powodu przekory, co ja głupia Polka jestem ?

    OdpowiedzUsuń