niedziela, 6 maja 2012

Kolejny raz

Od dawna nie płakałam przez żadnego faceta. Czy mi nim zależy, bo tak mi jakoś smutno po tej całej naszej sprzeczce, po tym, gdy dowiedziałam się, że przez byłą bądź co bądź cierpiał? I jak o tamtej po raz kolejny usłyszałam. On ma o wiele więcej powodów do zazdrości, jednak... Nie wiem. Jest prawie pewne, że nic z tego nie wyjdzie. I tak po prostu lecą mi łzy po twarzy. I nie wiem, czy naprawdę cokolwiek do niego czuję, czy to po prostu mój chory wymysł, który skończyłby się, gdybym miała go dla siebie. Nienawidzę siebie za to. Nie wiem, czy kocham, czy to kaprys. Jednak łzy płyną nie bez znaczenia. Podobno to krew duszy. Moja krwawi intensywnie.


* * *
trzech facetów i trzy spotkania sobie wczoraj odmówiłam
przez alkohol

19 komentarzy:

  1. a może to po prostu chore przywiązanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam nawet kiedy się tak na dobre przywiązać.

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że w uczuciach największą rolę odgrywa podejście.

    Dopisek mnie rozwalił :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje jest złe.

      Dlaczego ? :D

      Usuń
    2. I w tym tkwi problem...

      Nie wiem, wydał mi się śmieszny :p

      Usuń
  3. może zwyczajnie chciałabyś go mieć na wyłączność?

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno nie jest Ci obojętny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie pokochać kogoś tak naprawde to nie jest wcale taka łatwa sprawa.

    Ja ostatni raz płakałam przez M. Ale czy go kochałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie wiem, czy kocham, czy to jakieś przywiązanie itp. A to chujowe dość jest. Ale chyba do tej pory kochałam tylko jednego faceta.

      Na to pytanie czasami nie ma odpowiedzi.

      Usuń
    2. chujowe strasznie jest. ja też kochałam chyba raz.

      Usuń
    3. i nadal kochasz, tak?

      Usuń
  6. Na pewno Ci na nim zależy. Ale Ty musisz sobie odpowiedzieć, w jakim charakterze On jest dla Ciebie ważny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w charakterze chłopaka, którego chciałabym mieć dla siebie. Ale to bez znaczenia.

      Usuń
  7. W jakiś sposób na pewno jest dla Ciebie ważny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię dylematów..

    OdpowiedzUsuń