poniedziałek, 14 maja 2012

Na wesolo.

Trochę zabiegana jestem. Co do sesji - była z profesjonalnym fotografem, facecik koło 40, bardzo miły i ogólnie fajna współpraca. Chwalił mnie więc pomyślałam, że mogę robić to częściej, może nawet kiedyś wyślę gdzieś swoje zdjęcie, tak dla spróbowania? Sesja była płatna oczywiście, zdjęcia w tym tygodniu odbiorę wszystkie, na razie mam kilka. Jeśli któraś z Was chciałaby zobaczyć jak xyz bawi się w modelkę, to podajcie maila, to coś podeślę Wam ;)

Co do hipokrytów - w twarz milo, calusnie. Nie wiem co za plecami. Poki co nie mam czasu pisac, nadrobie to. Teraz spedzam duzo czasu rodzinnie, a dzis przejazdza scigaczami...:))

Na koniec mala anegdotka z dzis;

Moje dziewczynki wracaja z biblioteki z rozdania nagrod, bo byl konkurs rysowania.
Ja: Które zajelas miejsce?
O: Drugie.
Ja: A ty? [zwracam sie do drugiej]
W: Trzecie.
[wszechobecna radosc, gratulacje]
Ja: A ile osob bralo udzial w konkursie?
W: <maly dezorient> Trzy.

To sie usmialismy wszyscy i na wesolo. W ogole ostatnio duzo sie smiejemy, pewnie perspektywa wakacji czyni tutaj cuda :))

Buziaki!

11 komentarzy:

  1. To super :). Mi wysyłaj śmiało, maila znasz :P. Hahaha hipokryzja to choroba tego wieku i ludzi, na bank :D.
    Anegdotka dobra :D. Nie ma to jak pełna rywalizacja xD. /taki-plan

    OdpowiedzUsuń
  2. No moje slodziaki talent maja po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami potrzebujemy dużo radości. Maj i takie tam ...ups zapomniałam o aktualnie dziwnej pogodzie. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah :D Cóż to była za rywalizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. moja sesja wyglądała z-goła inaczej :p

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. podeślij foty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie kochana, ja również czekam na zdjęcia, z chęcią obejrzę, może znajdę inspirację do swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja oczywiście też z chęcią zobaczę to dzieło :) tworzywoniesztuczne@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zetavp.pl@vp.pl wysłać proszę :-)
    wizja wakacji potęguje optymizm w ludziach :d

    OdpowiedzUsuń
  10. alien@opoczta.pl :)

    Uwielbiam sesje zdjęciowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. ptw@opoczta.pl podeślesz? ;)
    no to rzeczywiście, co z czego się śmiać. ale nagroda jest? jest. :D

    OdpowiedzUsuń