wtorek, 24 kwietnia 2012

No chodź.

Ostatnio miałam szczęście trafić u Klaudii na świetną perełkę i oto tym sposobem zakochałam się w tym oto utworze:


Poniżej wstawiam też tekst, piękny wiersz jednej z moich ulubionych poetek - Haliny Poświatowskiej:

no chodź
obejmę cię lekko
jak ugłaskana woda ziemię

 
no chodź
dotknę twoich brwi
jak obudzona woda

no chodź
spadnę na twoje usta
jak woda podniesiona z dna

ciepłym deszczem
przywarta
do szyby twojego uśmiechu
zostanę aby wysychać
przez resztę słonecznych dni


Wprawia mnie to w niesamowicie romantyczny nastrój, aż mam ochotę się do kogoś przytulić :)

* * *
Dzisiaj zrobiłam sobie wolne od życia i wybrałam się na wielkie zakupy do Millenium Hall. Tym oto sposobem nabyłam parę nowych rzeczy i od razu humor lepszy. Powrót był najlepszy. I wiecie co? Zwiedzę kiedyś całą Polskę jeżdżąc stopem :)

9 komentarzy:

  1. też mam takie marzenie o zwiedzaniu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc je zrealizuj! :)

      Usuń
    2. W swoim czasie tak zrobię :) wieki nie robiłam nic szalonego. Nic spontanicznie

      Usuń
    3. Ja ciągle robię i tylko to mnie trzyma "jako tako"

      Usuń
    4. ja mam wciąż poczucie, że swoje przeżyłam, że aż nadto co trzeba.

      Usuń
  2. Przepiękna jest ta piosenka...
    A co do marzenia to bardzo fajna a co najważniejsze w sumie realne. Jeżeli masz odwagę to nic tylko jechać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłuchałam tę piosenkę i pierwsze skojarzenie, to że niesamowicie Szcześniak by to zaśpiewał albo Piasek. Z takim głosem ;) Ale utwór niesamowity i też mam ochotę na przytulenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie takiego klimatu romantycznego, skojarzyła mi się jeszcze jedna piosenka. Tekst jest króciutki, ale po prostu wymiękam przy tym:
      http://www.youtube.com/watch?v=Q8dFp_brsek&feature=related

      Usuń
  4. Co do piosenki to jakoś nie chwyta mnie za serce, w przeciwieństwie do poezji samej Poświatowskiej, którą kocham :D
    Masz zaproszenie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń