środa, 4 kwietnia 2012

Wariatek się nie kocha.

Wiesz? Gdzieś zgubiłam siebie i nie mogę się odnaleźć. Może spełnianie obowiązków uwolniło by mnie od ciągłych wyrzutów sumienia? Wiesz czego potrzebuję? Ciebie. Twojej dłoni, która przeprowadziłaby mnie przez ten mrok. Ale po ostatniej rozmowie (mimo wszystko - niby nic, ale jak wiele mówi) wiem, że to już niemożliwe. Nigdy. My się skończyłyśmy już dawno. Życie w iluzji było fajne, ale czas to zakończyć. Dziś muszę radzić sobie sama. Sama uporać się ze swoją niedojrzałością, nieodpowiedzialnością i głupotą. Ze swoim wariactwem i szaleństwem. Taka ze mnie wariatka...

Wariatek się nie kocha.

33 komentarze:

  1. Właśnie wariatki są najbardziej wartościowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno. A to, że ich się nie kocha to drugie. A może one nie potrafią kochać.. Wszystko jedno.

      Usuń
    2. Na swój sposób na pewno...

      Usuń
    3. Dlaczego uważasz, że są najbardziej wartościowe?

      Usuń
    4. Bo są bardziej prawdziwe.

      Usuń
    5. Przyjdzie chwila gdy trafisz na podobnych sobie...

      Usuń
    6. Najlepsze jest to, że nie chciałabym mieć chłopaka o takim charakterze jak ja. W życiu.

      Usuń
    7. Ale miałaś innego i się dusilas...

      Usuń
    8. no więc właśnie...

      Usuń
    9. Na razie jestem sama i dobrze mi z tym.

      Usuń
    10. to ok. ja ma generalnie tak ze czuje sie nie zrozumiana, tylko jedna osoba w miare mnie rozumiala, ale ona była rownie nienormalna jak ja...

      Usuń
    11. mnie też rozumieją tylko 'podobni'... a nie ma tu takich za wiele

      Usuń
    12. jeszcze dużo życia przed Tobą...znajdą się.

      Usuń
    13. pewnie tak.. ale mam dziś humor zmulony jakiś

      Usuń
    14. bywa... Do następnej imprezy :p

      Usuń
    15. ku*wa przegięłam. znowu.

      Usuń
  2. Musisz, ale czy chcesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz przecież, że wariatki się kocha.

      Usuń
    2. Nie. Je się pożąda, pragnie, uwielbia, ale życie z nimi jest niemożliwe.

      Usuń
    3. Jest możliwe, kiedy jest się wariatem.

      Usuń
    4. Tak jak napisałam Veronique. Nie chciałabym kogoś, o takm charakterze jak mój.

      Usuń
    5. "Ktoś" przyjdzie sam. Przecież nie tak dawno miałaś kogoś.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiesz, co Ci powiem? Wariatki potrzebują chyba jeszcze więcej miłości...

      Usuń
  4. "Wariatek się nie kocha. Wariatki można lubić. Niektórzy je nawet uwielbiają. Wariatki śmieszą. Wkurzają. Rozbawiają. Są świetnymi kumpelami. Potrafią słuchać. Można im się zwierzać. Ale nigdy nie będą Najważniejsze. Bo przecież to tylko wariatki. I w końcu przestają być potrzebne.

    Są za głośne. I niewielu wie, że one też mają uczucia. I potrafią płakać. Wariatek się nie kocha. Nie od tego są. Może za mało im zwyczajności po prostu?Bo z wariatką trudno jest długo wytrzymać. Może dlatego są niekochane?

    Wariatek się nie da pokochać. Tak prawdziwie. Do bólu. Wariatki zawsze będą tylko wariatkami. Jestem wariatką."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To dokładnie opisuje co czuję i co myślę. zgadzasz się z tym?

      Usuń
    2. Trudno mi się ustosunkować do tego. Mnie, taką wariatkę, ktoś jednak pokochał, więc albo teoria upada w tym momencie, albo jestem wyjątkiem ;) Też kiedyś uważałam, że mnie się nie da pokochać, bo jestem właśnie taką wariatką nieodpowiednią do tego. Ale to się zmieniło.

      Usuń
  5. oczywiście, że się kocha! P.S też mam dość Onetu. Teraz jestem na www.tworzywoniesztuczne.blogspot.com Na ifweever wrócę jak tylko naprawią te wszystkie usterki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wariatki kochają siebie. I kochają wariować.
    I każdy je chce, ale nie każdy je potrafi strawić.

    Coś w ten deseń...

    OdpowiedzUsuń