poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Kochana.

Słońce będzie świeciło tylko dla nas. Księżyc będzie odbijał się w oknach naszego wspólnego mieszkania, nieśmiało zaglądając do wnętrza naszych przytulnych czterech ścian. Przy okrągłym stoliku usiądziemy stukając się lampkami pełnymi czerwonego, włoskiego wina. Będę patrzeć wtedy w Twoje oczy, w których ujrzę te jedyne i charakterystyczne iskierki - to znak, że jesteś szczęśliwa. Rano obudzę się widząc na poduszce Twoje kruczoczarne włosy. Pogładzę je delikatnie opuszkami palców, żeby Cię nie obudzić, pocałuję delikatnie w czoło i wstanę zrobić naszą ulubioną kawę. Gdy wstaniesz uśmiechnę się do Ciebie jak tylko umiem najładniej i przytulę Cię serdecznie. Ugotujemy razem jakieś szybkie danie i wyjdziemy wieczorem na imprezę, całując facetów, o których zapomnimy wychodząc z klubu. A wyjdziemy trzymając się za ręce i śmiejąc się w głos. I życie będzie już proste, już piękne, już tylko nasze.

"Mamy siebie, to jest najważniejsze. Dwa lata i jesteśmy razem, a wtedy poradzimy sobie ze wszystkim razem. Bo nie dość ze każdy problem będziemy dzielić na pol, to problemy będziemy rozwiązywać RAZEM, rozumiesz? RAZEM. Coś się zjebie, idziesz gdzieś coś naprawiać  - idę z Tobą. Po urzędach, po studiach, po dziekanatach, po sklepach.. Kupować ciuchy, czy kupować makaron na spaghetti. Wszędzie razem. I będzie łatwiej. Wytrzymamy, wiesz? Kocham Cie strasznie..."


33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ona jest moim największym szczęściem :) Takim na zawsze.

      Usuń
    2. zazdroszczę :-) to wspaniałe mieć przy sobie kogoś wyjątkowego, zwłaszcza dziś, gdy ciężko jest komukolwiek zaufać.
      przyjaciółka od zawsze? :-)

      Usuń
    3. Tak, to wspaniałe... Chyba największe szczęście, jakie może człowieka spotkać. To właśnie znaleźć przyjaciela:)

      Praktycznie od zawsze, bo nie pamiętam tego "przed" zanim pojawiła się Ona. Bez niej jakby bez życia było..

      Usuń
    4. niektórzy uważają, że nie istnieje prawdziwa przyjaźń pomiędzy kobietami, bo tak naprawdę ciągle ze sobą rywalizują. ale Wasz przykład potwierdza, że to nieprawda.

      Usuń
    5. Ja mam wrażenie, że "nie istnieje" cokolwiek mówią ludzie, którzy danego zjawiska sami nie doświadczyli, albo się zawiedli.

      Usuń
  2. Nie wiem już jak mam Ci powiedzieć, że Cię kocham. Nie ma chyba tak wielkich i pięknych słów, żeby wyrazić moje uczucia.

    Może tyle ; byłam, jestem i będę. Na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pisząc i mówiąc o tym co do Ciebie czuję mam wrażenie, że słowa to umniejszają, że tak naprawdę są niczym w porównaniu z uczuciem.
      :* Na zawsze!

      Usuń
  3. Poczułam taką prawdziwość :) Uśmiecham się do monitora, do Was się uśmiecham ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie się uśmiechnęłyśmy na Twój komentarz :*

      Usuń
    2. Jak to miło się tak uśmiechać ;D

      Usuń
    3. Zdecydowanie, jeśli jest powód :)

      Usuń
    4. Uśmiechajmy się więc :)

      Usuń
    5. I kolejny uśmiech w waszą stronę :)

      Usuń
    6. Ajj, jak miło ;)) !

      Usuń
  4. zazdroszczę strasznie. chciałabym kiedyś poczuć na sobie taką przyjaźń. uwierzyć w ludzi. w lojalność, bezinteresowność i uśmiech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wierzę dzięki Niej :) Życzę Ci, żebyś kogoś takiego znalazła:*

      Usuń
  5. Nie ma nic lepszego od takiej przyjaźni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pogratulować. Od razu robi się ciepło na sercu, gdy czyta się o takiej przyjaźni. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne. Pogratulować tylko, w tych czasach ciężko o tak głębokie uczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie wiele razy się zawiodłam na innych osobach. Zdecydowanie trudno...

      Usuń
  8. Przyjaciel to prawdziwy skarb...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o skarby trzeba się bardzo troszczyć, by ich nie utracić.

      Usuń
    2. Tak. Ale jeśli o przyjaźń chodzi, troszczyć trzeba się we dwoje. Szkoda, że ludzie o tym zapominają.

      Usuń
  9. "Kochana".
    Cudowne uczucie, kiedy wiesz, że kogoś masz. Tak jakby szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  10. smutno mi trochę..

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana przepraszam za tak długą nieobecność na blogu, ale pochłaniają mnie całkowicie obowiązki. Obiecuję, że nadrobię wszystko, jak tylko skończę pisać pracę mgr. Całuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenkę uwielbiam. A co dodać do postu: chyba nie ma czego dodawać, napisałaś to, co najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją uwielbiam, opowiada o pięknej, prawdziwej przyjaźni :)

      Usuń