środa, 20 czerwca 2012

Bezsenność.

Wszystko mnie boli. Każdy mięsień ciała mi się sprzeciwia. Znów po północy, a tutaj pusto. Za gorąco. Za samotnie. I potrzebuję cholernie jakichś silnych ramion, które by mnie objęły. Pełno dziwnych rozmów, aluzji, uśmieszków, propozycji. I nawet za pół godziny by mogły być tu jakieś tymczasowe ramiona. Na chwilę, na noc. A ja kurwa chcę bezpiecznej przystani tylko. I kurwa znowu zadłużyłam się w niewłaściwym facecie, bo mnie szlag trafia, że od 24 godzin nie zamieniłam z Tobą słowa. A znamy się kilka dni... Pasujesz mi, wiesz? Pasuje mi w Tobie wszystko, co już znam. Mógłbyś zostać u mnie na dłużej, ale dzieli nas to cholernie dzielące "jestem młody, jestem młoda, chcę się wyszaleć". Oboje chcemy i się miniemy, choć spotkanie dane nam było całkiem przypadkiem. Chodź tutaj i weź mnie kurwa w ramiona, przyciśnij tak mocno do siebie, całuj jak opętany i rób, rób ze mną co tylko chcesz.


edit 20:30, środa
odezwał się, odezwał się, odezwał! "co dziś robiłaś" od niego brzmi cudownie, a pytanie o spotkanie sprawia, że od kilku minut nie przestaję się uśmiechać, głupia!
edit po północy
czekał cały dzień, aż się odezwę i nie wytrzymał - jestem słoneczkiem i myszką, no i mnie lubi, ma też motyle w brzuchu jak ze mną rozmawia
jak ja uwielbiam facetów, którzy coś wypili - wszystko ze mną ok?
jeszcze później
MOGŁABYM SIĘ W TOBIE ZAKOCHAĆ

21 komentarzy:

  1. A może to właśnie ten moment, by zamienić "chcę się wyszaleć" na "chcę czegoś więcej" zarówno z Twojej, jak i jego strony?

    A co do obojczyków - wielbię je i miłuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie może tak, u niego nie. Poza tym nie znam go na tyle.

      Ja za nimi nie przepadam, a zawsze mnie to ciekawiło... Mi trochę widać, spodobałyby Ci się :D

      Usuń
    2. Więc skąd ta pewność?

      Co Cię ciekawiło? :)
      <3

      Usuń
    3. Widzę po zachowaniu i tym, co mówi. A zmieniać go nie będę, być może nigdy go już nie zobaczę.

      Dlaczego to się tak Wam podoba;)

      Usuń
    4. Gdzie się podział Twój optymizm z editów?

      Nie wiem dlaczego. One są takie... wyjątkowe, kobiece, delikatne... Lubię też kości biodrowe ;)

      Usuń
  2. A może właśnie trzeba przestać szaleć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nie chodzi już tylko o mnie.

      Usuń
    2. wiem. mam nadzieję, ze to ten który będzie chciał czegoą na dłużej niż kilka dni

      Usuń
  3. Podpisuje się pod komentarzami dziewczyn. Czasem trzeba przestać szaleć i podjąć próby stabilizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, nie czuje sie chyba na tyle dojrzala

      Usuń
  4. Też potrzebuję silnych ramion. <3

    Więc spotkajcie się, skoro jesteś taka szczęśliwa na samo pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie masz takich w pobliżu?

      Spotkamy :D Czuję, że to będzie niezapomniane spotkanie... :D

      Usuń
    2. Właściwie mogłabym powiedzieć, że w pewnym sensie są (moja notka, o sytuacji bez sensu.) i sama nie wiem czy chciałabym się w to bawić, przecież mogłabym się rozczarować.

      A pewnie, spotkajcie się. Trzeba korzystać z życia. :)

      P.S. Też myślałam, że nie mam silnej woli a jednak jakoś od marca mi się to udaje.

      Usuń
  5. Ubóstwiam Twój styl pisania i to jak trafnie wyrażasz uczucia :)

    To może razem poszalejcie? Da się tak w Waszym przypadku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gdyby nie słowa i możliwość przelania uczuć na klawiaturę to bym chyba umarła.

      Szalejemy... :) Ale niedosyt jest zawsze, bo zaczynasz chcieć mieć kogoś na wyłączność.

      Usuń
  6. więc może to dla tego faceta warto porzucić zdanie: "jestem młoda, chcę się wyszaleć"?

    OdpowiedzUsuń
  7. warto poszaleć, zwłaszcza jeśli się kogoś krótko zna ;) w końcu życie jest krótkie ;D
    przeniosłam się, teraz na www.zyciekurwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro jesteście młodzi i chcecie szaleć to... To szalejcie razem! Chcieć to móc! Może nie wszystko jest tylko na kilka dni, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha, o tak faceci sa słodcy kiedy wypiją

    łowieczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeżywajcie razem szczęśliwe chwile. Szalejcie, nie myślcie o jutrze...

    OdpowiedzUsuń
  11. To zrób to, ale rożwaznie :D

    OdpowiedzUsuń