niedziela, 24 czerwca 2012

Rozmowa jest kluczem.

Boję się szybkiej jazdy, trzeba mnie przytulić. A może ja... ja bym mógł? Przecież Ty nigdy mnie nie przytulasz. Właśnie to zauważyłem i się nad tym zastanawiałem. Bo widzisz... Przytulanie i inne czułości prowadzą na bardzo niebezpieczne tory. Zauważyłam, że unikasz tych torów jak ognia. Całowanie przecież to tylko sport. Wiesz? To fakt. Od dłuższego momentu unikałem takich torów i do niedawna szło mi całkiem nieźle... Co chcesz przez to powiedzieć? Musimy porozmawiać.

Pan od piwa sobie o mnie przypomniał po dwóch tygodniach nieobecności w moim życiu i przypadkowym spotkaniu w parku, które zakończyło się z moimi znajomymi, na imprezie, a potem ze mną na łące. Czego on chce i dlaczego akurat teraz?

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jasne, że chcę... pewnie zmąci mój spokój i będę musiała podjąć w końcu jakąś decyzję, ale chcę

      Usuń
  2. w takim razie życzę... powodzenia :) by wniosła coś dobrego w Twoje życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. watpie, ze to bedzie cos dobrego, ale dzieki ;)

      Usuń
  3. po jego słowach wnioskuję, że też nic "złego" (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmowa zawsze jest dobra - o ile jest szczera. Nie ma prostszego sposoby, by pewne sprawy sobie wyjaśnić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczera rozmowa czasami jest bardzo potrzebna - zawsze lepsze to, niż jakieś nieporozumienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. To pytanie powinnaś zadać jemu, nie nam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga-ja się już przestaję łapać w tych Twoich facetach :p

    Jak jest warty porozmawiania, to porozmawiaj, jak nie i jest tylko dla Ciebie rozrywką-szkoda czasu

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze rzeczywiście dzięki temu podejmiesz w końcu jakaś decyzje?

    OdpowiedzUsuń
  9. Być może chce wkroczyć na "niebezpieczne tory" ? :)

    Kiedy ta rozmowa?

    OdpowiedzUsuń