niedziela, 22 lipca 2012

Bez dostępu.

Brak laptopa mi doskwiera. Powoli, małymi kroczkami powróci łam do życia. I moje dni nadal przypominają trochę "dzień z życia singla", jednak kończą się długimi rozmowami z Moim Szczęściem :) Wszystko się zmienia, odzywają się osoby, o których myślałam, że znajomość skończona raz na zawsze, urywają się przyjaźnie, o których myślałam, że będą wieczne. Dużo planów, dużo pracy mnie czeka (za kilkanaście dni przeprowadzka), ale ogólnie uśmiech na twarzy.
Za tydzień widzę się z moim Skarbem, póki co muszę zadowalać się "Chcę Cię mieć przy sobie teraz..." na wyświetlaczu telefonu. On jest najwspanialszy :***

Trzymajcie się i korzystajcie z ciepłych dni misie, tęsknię!

17 komentarzy:

  1. Takie smsy są cudowne, poprawiają samopoczucie i na sekundę zapominasz o tęsknocie. Widzisz jak leci czas szybko? ;) / niech przeprowadzka pójdzie sprawnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, miłość. Nawet mi się zrobiło ciepło na sercu, kiedy czytam takie zakochane posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie są te ciepłe dni ;( ?

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie mega zimno, więc zadowalam się gorącą herbatą pitą w samotności.. wspólnie mieszkanie wcale nie jest takie, jakie miało być :( ciesz się Nim, ciesz się miłością. Szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze tydzien i bedziesz go miala dla siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś szczęśliwa :)
    Tak, brak laptopa potrafi utrudnić życie, ale w sumie to nie jest takie złe. Czasami można po prostu odpocząć od tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nakurwiasz szczęściem i dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tu pozytywnie ^^
    życzę bardzo udanych wspólnych dni ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jak fajnie, że fajnie ^^
    a ludzie, otoczenie się zmienia, odchodzą, przychodzą, tak już jest ;D
    + zmieniłam adres na nieoddychaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no to fajnie, że fajnie jest :) i będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj taka piękna pogoda!

    OdpowiedzUsuń
  12. ''dzien z życia singla'' coś o tym wiem :> A jak go wgl poznałaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło słuchać, że u kogoś wszystko w jak najlepszym porządku! :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że Ci się ułożyło! :D życzę dużo uśmiechów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę zadowalać się słowami na wyświetlaczu telefonu, których jest trochę za mało.

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie zawsze zadziwiał ten przepływ ludzi przez nasze życie. z czego wynika ta dziwna selekcja.
    gdzie się przeprowadzasz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kończę ostatnio pewne znajomości, też odzywają się ludzie, z którymi dawno nie miałam kontaktu... Dziwnie jakoś.

    OdpowiedzUsuń