piątek, 13 lipca 2012

Kocham Cię.



Kocham Cię każdą cząsteczką mego ciała. Kocham każdą moją zaletą i najpodlejszą wadą. Kocham Cię w słońcu i gdy gradem sypie. Kocham ciemną nocą i w jasność rażącą po oczach. Kocham, gdy się śmieję i gdy płaczę, poddając się zupełnie. Kocham kiedyś i kocham teraz. Kocham Cię za wszystko i za nic Cię kocham. Kiedyś chowałam Twoje pocałunki gdzieś w zakamarkach myśli i ust, by nigdy ich nie zapomnieć. Teraz chowam najmniejszy Twój oddech i najdelikatniejszy dotyk, by nie utracić ich wspomnienia. Znasz kogoś, kto rzuca się za Tobą w głęboką wodę, nie potrafiąc pływać tylko dlatego, że coś Ci odbija i nie masz ochoty walczyć o swoje życie? Czy masz osobę, która podnosi Cię nawet wtedy, gdy kładziesz się na ziemi i krzyczysz wniebogłosy, że nigdzie nie idziesz, bo nie wiesz dokąd? Czy masz kogoś, w kogo oczach odnajdujesz bezwarunkową miłość i kogo kochasz taką miłością? Jedyną osobą jesteś, którą tak mocno pokochałam. Kocham Ciebie mocniej od wszystkich, którzy są dla mnie bliscy, razem wziętych. I jeśli kiedyś powiesz - Idę, kochana. - ja pójdę za Tobą. Rzucę to wszystko i pójdę tylko tam, gdzie jesteś. Bo najważniejsza jesteś, wiesz?

a Ciebie żegnam kochany na tygodni parę
pisać o Tobie lubię i kłamać w wierszach
że rzęsy masz za długie, a oczy za niebieskie
serce za gorące, bo nauczyło mnie miłości

Dziękuję Bogu za Was. To cudowne mieć obok siebie dwie TAK WAŻNE osoby. I całujesz się na prawo i na lewo, ale nie z przypadkowymi ludźmi. Po jednej stronie masz swojego ukochanego chłopaka, a po drugiej najlepszą przyjaciółkę. I z Wami płakać mogę, upić się, śmiać i umierać. Dziś nic mi więcej do szczęścia nie jest potrzebne. Tylko bądźcie ze mną już na zawsze, bo bez Was nic tu nie ma sensu.

14 komentarzy:

  1. Cudownie mieć takie osoby, masz rację. Jeśli tylko są, nic innego nie jest ważne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem najszczęśliwsza na świecie, że takie osoby mam :)

      Usuń
  2. Miłość rozświetla nasze życie i wprowadza w nie radość. A przyjaźń - to bardzo podobne uczucie :) Dobrze, że takie uczucia nas spotykają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poprawiasz mi humor tą miłością :)

    przyjaciółka+chłopak = szczęście, to prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka jestem szczęśliwa, że chyba tylko tak pisać będę :D

      Usuń
    2. pisz, pisz! może się w końcu trochę bardziej optymistycznie do życia nastawię dzięki Tobie :D

      Usuń
  4. to bardzo ważne mieć w życiu oparcie ;)
    a ni akceptują siebie nawzajem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj się poznali i było lepiej, niż sobie wymarzyłam! cudownie! :))

      Usuń
    2. to świetnie ;) u mnie bywało, że moja przyjaciółka skakała K. do gardła xd

      Usuń
  5. Najcudowniejsze dwie osoby masz przy sobie i dla siebie, i to chyba w życiu najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak pięknie się czyta. Ostatnio rzadko widać jakąkolwiek miłość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa przyjaźń i miłość - to chyba najlepsze, co może spotkać człowieka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu są Twoje kłamstwa. Sprostujmy: to twoja Przyjaciółka nie moja...

    OdpowiedzUsuń