poniedziałek, 2 lipca 2012

Hang on.

Zawsze chciałam całować się w deszczu. Jako mała dziewczynka naoglądałam się komedii romantycznych, gdzie chłopak daje swoją bluzę dziewczynie, patrzą sobie w oczy i się całują. Albo pada deszcz (!), a oni nie zważając na świat całują się w nim namiętnie, cali mokrzy. Wiecie co? Marzenia się spełniają. Każde ;)

Trochę jak z bajki mam to życie, ale od jutra biorę się za siebie, załatwiam co trzeba i wyjeżdżam na kilka dni do Krakowa, bo jak nie zacznę ogarniać, to nigdy tego nie zrobię.



Hang on when the water is rising
Hang on when the waves are crashing
Hang on just don't ever let go

40 komentarzy:

  1. Też się za dużo naooglądam zawsze tych filmów a potem spać nie mogę :P Ale taki pocałunek w deszczu też mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego spać nie możesz? :D
    Faaaaaaajnie jest w deszczu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo potem mi się marzy wszystko :D:D

      Usuń
    2. To spelniaj te marzenia :D Ja tak robie!

      Usuń
    3. Chwilowo nie mam kandydata :D:D

      Usuń
    4. Na pewno by sie jakis znalazl fajny :D

      Usuń
    5. No powiedzmy, że w pewnym sensie się właśnie znajduje :D

      Usuń
    6. Ulala, opowiedz o nim cos wiecej :D

      Usuń
  3. o taak.. znam to uczucie..
    miałam taką sytuację 2 lata temu!
    pojechaliśmy nad jezioro.. a że nadchodziła burza i okropnie padało.. postanowiliśmy jeszcze na chwilę wejść do wody ;)
    nikogo już nie było.. a nasze pocałunki były jeszcze bardziej romantyczne w tych kroplach deszczu.. ale co tam.. było minęło ;) ale wspomnienie fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze chodzi o wspomnienia ;)
      ja pewnie za 10 lat kontaktu zadnego z tym czlowiekiem miec nie bede, ale co przezyje to moje;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie ma tu Jedynego

      Usuń
    2. w bajkach pocałunki w deszczu są z tym jedynym wiesz?

      a kiedy będzie?

      Usuń
  5. Ja tez o tym marzę! Ale moje marzenie jeszcze się nie spełniło ^^ Jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabierz sie do tego :D

      Usuń
    2. muszę najpierw znaleźć sobie jakiegoś przyzwoitego rycerza :D:D

      Usuń
  6. zazdroszczę, no! ale tak pozytywnie ;) życzę wszystkiego co najlepsze i oby ta bajka się nigdy nie skończyła :)
    moje jedno marzenie, na które byłabym gotowa poświęcić wszystkie inne się nie spełni .. ale jest dobrze :D nie chcę pozwolić na użalanie się nad sobą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nawzajem ;*

      jakie to marzenie? ;)

      Usuń
    2. przeżyć dzień 26.03.11 r. jeszcze raz, aby móc go zmienić, albo realniej aby mi wybaczył ;)

      Usuń
  7. to widzę że nie tylko ja łykałam romantyczne filmy nałogowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi kiedys to lubilam, w sumie obejrzalabym sobie cos znow ;D ogladamy razem? :D

      Usuń
  8. w każdej bajce jest trochę prawdy.

    mam nadzieje, ze ułożysz sobie wyszstko, tak jak chcesz i będzie Ci dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Całowałaś się w deszczu? Jak przeżycia? Tak jak się spodziewałaś? ;)

    I tak jak powiedziała Veronique: w każdej bajce jest trochę prawdy :)
    Życie jak z bajki to dobra sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całowałam :D Powiem Ci, że bardzo fajnie. W sumie inaczej niż to sobie wymyśliłam, bo strasznie spontanicznie, ale na pewno będę to pamiętać :)

      Bardzo dobra sprawa, mi jest dobrze :D

      Usuń
  10. piękne. czuję się szczęśliwsza, że wszystko to przeżyłam :-)
    co konkretnie musisz ogarnąć? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawy papierkowe, przeprowadzke, nowe mieszkanie...

      Usuń
    2. uuu :/ nie zazdroszczę. nie lubię takiej bieganiny.

      Usuń
  11. Tak sobie czytam i się uśmiecham. Pozytywnie. Pięknie. Cudownie. Pocałunek w deszczu... Spełnione marzenie... Aż chce się żyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno z wielu, ktore ostatnio spelnilam :D

      Usuń
    2. Pozazdrościć. I pogratulować. :)

      Usuń
  12. Dziękuję, że mnie poinformowałaś o moim antyspamie na blogu, bo nawet nie wiedziałam, że mam tą funkcję włączoną. O.o Serio. Już zmieniłam :)

    Miło czytać, że czyjeś marzenia się spełniają :) Zawsze to daje odrobinę nadziei dla innych.

    Jak wrażenia? Zetknęły się z wyobrażeniem tego marzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkurwia mnie ten antyspam :D Ej podaj mi swojego maila, bo albo jestem ślepa, albo nie mogę znaleźć bo go tam u Ciebie nie ma! xD A napisać chciałam ;)

      Tobie marzenia się nie spełniają?

      Wrażenia - jestem na tak. Będę fajnie to wspominać ;)

      Usuń
    2. Mnie też :D Nie wiem, jak to się stało, że miałam to chujstwo włączone.

      Hahahah, widzę, że już znalazłaś :D

      Wiesz, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Jakieś małe z pewnością, o większych nawet nie wiem.

      To dobrze :)

      Usuń
  13. Nigdy o tym nie marzyłam, ale uczucie było przyjemne, nie powiem, że nie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie marzenie jedno z wielu, tych przyziemnych i na wyciągnięcie ręki, ale jednak daje banana na twarz ;D

      Usuń
    2. chociaż czasami mam wrażenie, że ludzie nawet tych marzeń nie potrafią spełniać.

      Usuń
  14. A ja raczej tego nie przeżyję bo deszczu nie lubię.. ; /

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenia mają to do siebie, że raz się spełniają, raz nie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zawsze o tym marzyłam. I nadal marzę, marzę i marzę...

    OdpowiedzUsuń