piątek, 6 lipca 2012

krakowska błogość

przemierzając po raz setny karmelicką, długą, królewską i floriańską oddycham ciepłym powietrzem, słuchając pozytywnej muzyki i nie mogę uwierzyć, że za kilkadziesiąt dni tam będzie mój dom
od zawsze czułam się tam jak u siebie, marzyłam, pragnęłam i jak zwykle - spełnia się
spędzam cudownie czas, załatwiam wszystko jak trzeba w tempie błyskawicznym, poznaję uprzejmych i wspaniałych ludzi - fenomen mojego życia mnie zadziwia
jestem cholernie szczęśliwa z tym, co już mam

18 komentarzy:

  1. Bo to świetne miejsce. Nie ma drugiego takiego na ziemi. Nic nie może się równać z Krakowem nocą. Moje miasto. Będziesz się tu czuła lepiej niż w domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mieszkasz w Krakowie?
      Zdecydowanie najpiękniejszy Kraków jest nocą ;) I najwięcej magii ma, szczególnie Kazimierz nocą.

      Usuń
    2. tak, mieszkam w Krakowie.

      i te tłumy na ulicy w środku nocy :)

      Usuń
    3. trzeba było tak wcześniej :P może byłaś gdzieś w okolicach krakowskiej dziś?

      taaak, lubie to. ale nie lubie krakowa o 4 nad ranem.

      Usuń
    4. Nie. Już wieki tam nie byłam.

      Najgorszy jest nad ranem, to fakt. Gdy zamykają dyskoteki i trzeba wracać do domu i smutno ;)

      A stało się coś nieprzyjemnego, że tak piszesz?

      Usuń
    5. Nic się nie stało, chodzi właśnie o to zasypianie Krakowa na kilkadziesiąt minut nad ranem - zamykają kluby, na ulicach pojedynczy pijani ludzie i taki chwilowy zastój... Tego nie lubię.

      Usuń
    6. no dołujące to jest trochę, to fakt.

      Usuń
  2. No to się bardzo cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj, Ty to masz dobrze...
    Nie dziwię się Twojemu optymizmowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo "jestem cholernie szczęśliwa z tym, co już mam"
      bo dobrze Ci ze sobą, ze swoim życiem

      Usuń
    2. Każdy to może mieć. To jest umiejętność do nabycia :)

      Usuń
    3. Umiejętność, którą niełatwo nabyć.
      Bynajmniej ja mam z tym cholerne trudności.
      Jakaś ułomna jestem czy jak?

      Usuń
  4. zazdroszczę :) spełnia Ci się moje marzenie. Chcę mieszkać w przyszłości w krakowie albo ponaniu ^.^ może się spełni <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków jest cudownym miastem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że wszystko idzie po Twojej myśli a marzenia się spełniają.
    Kraków zaraz za Wrocławiem jest drugim miastem, które bardzo chciałabym odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam prośbę. Skoro już jesteś w tym Krakowie... weź podłóż bombę pod siedzibę onetu, co? ;D
    A tak poważnie - lubię ten moment, w którym spełniają się marzenia.

    OdpowiedzUsuń